De kakkerlakkenkrachtmeting - Reisverslag uit Singapore, Singapore van irisoutintheworld - WaarBenJij.nu De kakkerlakkenkrachtmeting - Reisverslag uit Singapore, Singapore van irisoutintheworld - WaarBenJij.nu

De kakkerlakkenkrachtmeting

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg

09 Augustus 2011 | Singapore, Singapore

Dit is het 2e verhaal.. Lees eerst 'Expeditie Robinson in Maleisië!


Zaterdagavond kwamen we na het eten terug in ons huisje op het resort. Nu had ik me al een beetje afgevraagd waar alle beestjes waren (daar had ik zoveel over gehoord voordat ik wegging) maar het was nog maar bij 1 kakkerlak gebleven die ik ’s middags al in het doucheputje had weggespoeld. Nu ben ik niet zo bang voor beestjes maar al met al zie ik ze ook liever niet en van ons 4 was ik nog wel de grootste held. Hoe wij op de proef gesteld werden die avond zal nu blijken..

Ik wilde namelijk de badkamer in om even naar de wc te gaan en zag daar echt een huge kakkerlak zitten! Toen ik zei: ‘Ojee die is best wel groot’ schoten de andere meiden compleet in paniek! Dionne kwam nog even kijken om daarna samen met Anouk en Amée op het bed te gaan staan! Na kort overleg besloten Dionne en Anouk om een man van het resort te halen (die tijdens het eten al behoorlijk had zitten flirten en ons ook al een snorkeltripje had aangeboden, ik wilde alleen mee als de rest ook meeging, anders mocht hij zijn snorkel fijn bij zich houden;). Anyways, terwijl zij hem dus gingen halen, hadden Amée en ik al een andere gespot! Dit werd een lange avond. Gewapend met een spuitbus ging onze held naar de badkamer om dat beest dood te spuiten. De kakkerlak viel van het badkamermeubel af en probeerde te vluchten terwijl onze held hem neer probeerde te slaan. Dat ging dan zo: *PATS* - mis *PATS* - mis *PATS* - alleen het uiteinde van de kakkerlak *ROLT DE BUS VERDELGINGSSPRAY OVER DE KAKKERLAK HEEN – vies krakend en knisperend geluid.. Ik was druk met foto’s en filmpjes maken terwijl de rest nog op het bed stond. Niet veel later zat er weer een in de badkamer en nog een op de muur, deze werden vakkundig verwijderd door onze held, die compleet van slag was door al het gegil en ik denk ook een beetje door de hele situatie. Op een gegeven moment was de stand kakkerlakken 0 – held en Nederlandse meisjes 4 en wilde hij weggaan.

Nu komen we bij het hoogtepunt van de avond (en misschien wel het hele weekend), voordat hij wegging had Anouk namelijk nog een beest ontdekt, bovenop de kast. Om dit te kunnen zien moest je alleen springen op het bed en zo kwam het dus dat op het bed van Dionne, Anouk aan de linkerkant aan het springen was, onze held in het midden, en Amée aan de rechterkant. Toen zag hij inderdaad ook iets zwarts.. Hij besloot om de kast te verschuiven om daarboven bij de te kunnen, en terwijl hij dit deed, trok Anouk vast een sprintje naar de deur, kwam ik van het lachen niet meer bij, stond Dionne als bevroren en was Amée aan een stuk door aan het praten. Hij pakte wat er bovenop de kast zat om er samen met ons achter te komen dat het een stukje zwarte ducktape was!! HAHAHAHAHAHA ik heb serieus nog een uur gelachen en ook die kerel zelf kwam niet meer bij. Toen we ’s ochtends bij het ontbijt kwamen werden we ook nog een beetje uitgelachen maar al met al was het dan ook een hilarisch verhaal!

  • 09 Augustus 2011 - 07:17

    Cat:

    blijf vooral veeeel schrijven iris, het werkt fantisch om de ochtend lachend te beginnen.
    xxx cat

  • 09 Augustus 2011 - 07:45

    Henkel:

    Ik heb het even opgezocht welk beest dat was. maar bleek inderdaad geen speciale eend te zijn ( kan natuurlijk daar in die landen) maar gewoon plakband :-)

  • 09 Augustus 2011 - 20:36

    Annette:

    Beide verhalen gelezen, de foto's en de video's bekeken. Ik heb ervan genoten! Geweldig wat jullie allemaal al hebben gezien, dat schildpaddenmuseum lijkt me gaaf, maar ook wel een beetje zielig want het ziet er nogal onnatuurlijk uit. Ja, als het om beestjes gaat vind ik het meestal wel leuk: maar die kakkerlakken, getverdegetver wat goor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 65061

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 30 Juni 2013

International Humanitarian Action Semester II

24 September 2012 - 22 Januari 2013

International Humanitarian Action Semester I

07 September 2012 - 14 September 2012

Introductieweek

28 Juli 2011 - 27 Januari 2012

Azie!

06 Augustus 2008 - 24 April 2009

Afrika!

Landen bezocht: